utorok 8. januára 2008

Lesterovo detstvo

"Už ma len tote punčochy serú," povedal na margo škôlky. Mrťo ohodnotil Lesterovu škôlku ako ťažký sadizmus.
"Mne sa to nikdy až tak brutálne nezdalo (to ako z toho pohľadu, že som to bol ja (ak je jasné, čo tým myslím)). Ako som už povedal, svoje som si odkľačal a hral som sa ďalej s ostatnými a to bolo super a vtedy mi nezáležalo ani na tom, čo som mal na sebe práve oblečené. Keďže som mnohým veciam nerozumel, bolo všetko krajšie, ako by sa mi to zdalo dnes. Keby mi tá schopnosť, brať veci tak, ostala až podnes, o koľko by bol lepší život, nielen môj, ale aj mojich najbližších. He?
PS: Toto sa netýka kožky z mlieka."

"Najprv som bol idiot, potom debil, potom prišla stredná škola a tam som bol - jaj, ani nejdem hovoriť, som bol k.. a teraz som ja, šak ma poznáte."

Žiadne komentáre: